تی پی الکتریک

شرکت تی پی الکتریک

شرکت Tp Electric که به منظور تولید مواد پلاستیکی فنی برای بخش برق در سال 1989 در ازمیر تأسیس شد ، بیست و نه سال را در سفر خود به پایان رساند تا رهبر بازار بخش خود در ترکیه و علائم تجاری در بازارهای جهانی باشد. اقدامات تحقیق و توسعه و توسعه محصول که همه با پشتیبانی CAD-CAM – CAE انجام می شود ، در پارکینگ ماشین با ظرفیت بالا و روی آخرین میزهای کار با جدیدترین فناوری به محصول نهایی تبدیل می شود. محصولات ما که مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی تولید می شوند ، پس از تایید کیفیت ما توسط موسسات مستقل پس از آزمایش مطابق با استانداردهای فعلی IEC در آزمایشگاه های خود ما به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می شود.

سرمایه گذاری

T-PLAST با سرمایه گذاری مداوم روی فناوری و محصولات جدید با این فکر که توسعه کشور به پیشرفت های صنعتی بستگی دارد و به طور مداوم فعالیت های خود را انجام می دهد تا راهکارهایی متناسب با نیازهای به روز مشتری را ارائه دهد.

T-PLAST با بهره گیری از مشارکت در نمایشگاه های مهم جهانی برای داشتن صدایی در بازارهای خارجی و همچنین سهم مناسب در بازار که از آن به عنوان یک فلسفه شرکت در بازار داخلی بدست آمد ، 40٪ از کل گردش مالی را به روسیه صادر می کند. ، رومانی ، فرانسه ، اوکراین ، یونان ، انگلیس ، سوئد ، لیبی ، عراق ، مجارستان ، لهستان ، ایتالیا ، بوسنی هرزگوین ، افغانستان ، نروژ ، هند ، جمهوری چک ، مصر ، اسرائیل ، پرتغال ، اسلوونی ، فنلاند ، کنیا ، سریلانکا ، آلمان ، سوئیس ، کروتیا و آذربایجان.

توسعه زنجیره محصول به شکلی که بتواند با همه رقبای خود در جهان رقابت کند ، با پذیرش رضایت مشتری به عنوان پایه و بدون کسب نتیجه از بینش کیفیت و خدمات ، ایجاد شرایط برای رقابت با ارائه تعادل کیفیت مناسب قیمت به مشتریان خود و افزایش بازده تولید به عنوان بازیکن مهمی در رقابت جهانی ، و پیشرفت لازم برای اینکه یک علامت تجاری در بازار جهانی باشد از جمله اعتراضات T-PLAST است.

TPLAST با توجه به اهمیت و ادراک برند ، زیر نام تجاری TP ELECTRIC را در سال 2011 مطابق با اهداف اصلی خود ایجاد کرد و از طریق زیر نام تجاری TP ELECTRIC شروع به عرضه محصولات به بازار کرد.

پیشرفت

در سال 2013 ، نوع شرکت از “شرکت با مسئولیت محدود” به “شرکت” تغییر یافت و عنوان این شرکت با عنوان “TP ELECTRICAL EQUIPMENT INDUSTRI & CO TRADE CO.” تجدید شد. در طی این روند تحول ، آرم شرکت و تصاویر هویت شرکت دوباره طراحی شده اند تا منعکس کننده ساختار مدرن شرکت باشد. TP ELECTRIC با هویت و ساختار تجدید یافته ، قدرت بیشتری در این زمینه به عنوان یک رهبر ، تولید کننده حرفه ای و پیشگام کسب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *